poniedziałek, 17 marca 2014

Marta ćwiczy!

Już od jakiegoś czasu chciałam uwiecznić moją przygodę, według niektórych wariactwo, według innych poważne skrzywienie psychiczno-fizyczne, a według mnie mój sposób na życie. Jest nim zdrowe żywienie i aktywność fizyczna w każdej formie!
Nie jestem ekspertem, nigdy nie szkoliłam się profesjonalnie w zakresie odżywiania czy treningów (może z wyjątkiem tańca towarzyskiego w dzieciństwie - o tym kiedyś!). Będę pisać o własnych poczynaniach, opiniach, sukcesach, porażkach, doświadczeniach. Marzę, by zebrać ich tutaj choć część, by móc powrócić w dowolnej chwili i czerpać motywację. A jeżeli w tym samym czasie ktoś inny też może na tym skorzystać, znaleźć coś ciekawego, nabrać siły na kolejny trening, kolejny zdrowy posiłek... to czemu nie? :)



Nazywam się Marta i mam 21 lat, mieszkam w naszej pięknej polskiej stolicy i jestem zwyczajną studentką.
Moim marzeniem jest propagować wśród ludzi dbałość o swój organizm, ciało i duszę poprzez odpowiednie odżywianie i ruch.
Mam nadzieję, że nie będzie to mój ostatni post na tej stronie (co już wielokrotnie się zdarzało).

Nazywam się Marta i... ćwiczę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz