środa, 11 czerwca 2014

A może ciasteczko?

Dzisiaj krótko, jestem po 2 treningach i całym dniu nauki, padam na twarz. Trzymajcie kciuki jutro wieczorem :)

Wieczór.
Środek tygodnia, siedzisz w domu, uczysz się do egzaminu. Materiał nudny jak siedem nieszczęść, po kilku godzinach wkuwania trudno o koncentrację, ale próbujesz się skupić.

I wtedy nagle czujesz, jak się zbliża...

Chęć na ciasteczko.

Jak powiedział kiedyś pewien mądry człowiek, nothing tastes as good as fit feels.
Ale co wtedy, gdy nasz mózg przytacza poniższy argument?


Cóż, wtedy nie pozostaje nic innego, jak oszukać nasz mózg.
Co jest "słodkie, a dobre"?

- owoce (bez dodatku bitej śmietany ;) )
- gorzka czekolada - zjedz jeden albo dwa kawałki, nie pół tabliczki :D
- wodne/jogurtowe lody domowej roboty - mroziliście Danonki jako dzieci? Czas sobie to przypomnieć :)
- domowe ciasto - 1 kawałek i niech to nie będzie beza... ostatnio robiłam sernik truskawkowy, pycha!
- kisiel - najgorszy nie jest, a słodki że hej.

Jako że zapobiegawczo pozbyłam się wszelkiego co słodkie z kuchni, poratował mnie dzisiaj współlokator, częstując mnie kawałkiem czekolady o smaku chili - polecam! 

Pilnuj, żeby takie "wyskoki" nie zdarzały się częściej niż 1, najwyżej 2 razy w tygodniu. Najważniejsze, żeby nie stracić umiaru. Umiar we wszystkim!

Buziaki,
Marta

P.S. Veturilo dostaje ode mnie karnego... akhym. Nie dość, że na stacji gdzie powinno być rowerów od groma było ich 0, a jak już przeszłam do kolejnej stacji i udało mi się jakiś wypożyczyć, to kwiczał co 5 metrów jak zarzynana świnia. Koniec tego, czas przywieźć z domu mój własny rower!

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio ratuje się w takich sytuacjach kakao. Przeczytałam kiedyś w internetach, że działa prawie jak kawa, a do tego zastępuje mi słodkości. Przyjemne z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, zapomniałam o kakao! :D chyba dlatego, że ostatnio się do niego zraziłam - próbowałam zrobić słynny dietetyczny mus a'la nutella, czyli awokado+kakao, ale wyszedł paskudnie :(

      Usuń